British Airways lansează cea mai mare campanie publicitară de brand din ultimii 10 ani, sincronizată cu un program de investiţii pe cinci ani în beneficiul clienţilor, arată un comunicat de presă.
Readucând în centrul atenţiei sloganul istoric "To Fly. To Serve." (A zbura. A servi.), compania aeriană îşi afirmă hotărârea de a-şi dedica toate eforturile clienţilor săi. Dincolo de publicitatea de brand, British Airways s-a angajat ca în următorii cinci ani să aloce peste 5 miliarde de lire sterline pentru produse şi servicii dedicate clienţilor.
Keith Williams, Director Executiv al British Airways, a declarat: "Sloganul To Fly. To Serve. face parte din ADN-ul British Airways. Se regăseşte pe emblema noastră şi pe uniformele echipajului. Sloganul are o reală semnificaţie şi rezonanţă în prezent, simbolizează competenţa noastră de zbor şi angajamentul asumat în privinţa serviciilor pentru clienţi. Este o descriere a scopului pentru care existăm."
F. A. British Airways lansează cea mai mare campanie publicitară de brand din ultimii 10 ani, sincronizată cu un program de investiţii pe cinci ani în beneficiul clienţilor, arată un comunicat de presă.
Readucând în centrul atenţiei sloganul istoric "To Fly. To Serve." (A zbura. A servi.), compania aeriană îşi afirmă hotărârea de a-şi dedica toate eforturile clienţilor săi. Dincolo de publicitatea de brand, British Airways s-a angajat ca în următorii cinci ani să aloce peste 5 miliarde de lire sterline pentru produse şi servicii dedicate clienţilor.
Keith Williams, Director Executiv al British Airways, a declarat: "Sloganul To Fly. To Serve. face parte din ADN-ul British Airways. Se regăseşte pe emblema noastră şi pe uniformele echipajului. Sloganul are o reală semnificaţie şi rezonanţă în prezent, simbolizează competenţa noastră de zbor şi angajamentul asumat în privinţa serviciilor pentru clienţ