Companiile aflate de-a lungul malului bulgar al Dunarii sunt in pragul falimentului, deoarece navigatia pe fluviu este tot mai dificila, in urma scaderii nivelului apelor.
Cateva firme din nord-estul Bulgariei, in districtul Silistra, sunt in mod special in pericol, scrie Novinite.
Firmele, cu activitati in domeniul constructiei si cherestelei, isi obtin mare parte din resurse din comertul de pe Dunare cu tari precum Romania.
Una din cele mai mari fabrici de procesare a lemnului din Bulgaria nu a primit niciun transport de cherestea din Romania de mai bine de o saptamana, in vreme ce un producator de materiale de constructie din Silistra si-a redus productia la jumatate.
Peste 100 de nave sunt blocate pe malul bulgar al Dunarii din cauza nivelului scazut al raului in septembrie, spune Agentia bulgara responsabila de explorarea si mentinerea fluviului.
Autoritatile fluviale din Ruse spun ca se asteapta ca nivelul Dunarii sa creasca cu un metru luna viitoare insa nici macar acest nivel nu va permite refacerea pe deplin a navigatiei in sectorul romano-bulgar.
Cele mai grave probleme se intampina in prezent langa insulele bulgare Vardim, Belene si Batin.
Companiile aflate de-a lungul malului bulgar al Dunarii sunt in pragul falimentului, deoarece navigatia pe fluviu este tot mai dificila, in urma scaderii nivelului apelor.
Cateva firme din nord-estul Bulgariei, in districtul Silistra, sunt in mod special in pericol, scrie Novinite.
Firmele, cu activitati in domeniul constructiei si cherestelei, isi obtin mare parte din resurse din comertul de pe Dunare cu tari precum Romania.
Una din cele mai mari fabrici de procesare a lemnului din Bulgaria nu a primit niciun transport de cherestea din Romania de mai bine de o saptamana, in vreme ce un producator