În primele 9 luni ale anului, comerţul electronic cu plata online a înregistrat un volum de 121,4 milioane euro, în creştere cu 11% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor Romcard.
Conform statisticilor Romcard, segmentele magazinelor online care comercializează cărţi şi cadouri au crescut cu 75%, 76% şi respectiv 64% iar creşteri semnificative s-au
înregistrat, de asemenea, şi pe alte categorii de produse, precum jucării (56%) sau confecţii (24%), valoarea coşului mediu crescând, de asemenea, cu 21% şi atingând valoarea de 69 euro.
"Deşi 2011 este un an marcat de instabilitate economică, industria comerţului electronic şi-a păstrat ritmul de creştere de două cifre şi rămâne în continuare o piaţă în plină dezvoltare”, declară Daniel Nicolescu, CEO ePayment, companie membră PayU Grup.
Epayment a procesat 89% din volumul plăţilor online, respectiv 106,7 milioane de euro, în creştere cu 13% faţă de perioada similară a anului 2010.
Pentru finalul anului, atât Romcard, cât şi ePayment confirmă aşteptările de la mijlocul anului, potrivit cărora, piaţa comerţului electronic cu plata online va depăşi valoarea de 160 de milioane de euro.
În primele 9 luni ale anului, comerţul electronic cu plata online a înregistrat un volum de 121,4 milioane euro, în creştere cu 11% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor Romcard.
Conform statisticilor Romcard, segmentele magazinelor online care comercializează cărţi şi cadouri au crescut cu 75%, 76% şi respectiv 64% iar creşteri semnificative s-au
înregistrat, de asemenea, şi pe alte categorii de produse, precum jucării (56%) sau confecţii (24%), valoarea coşului mediu crescând, de asemenea, cu 21% şi atingând valoarea de 69 euro.
"Deşi 2011 este un an marcat de instabilitate economică, industria comerţului electronic şi-a păstrat ritmul de creştere de d