În cadrul Explore Dance Festival, Meg Stuart, Philipp Gehmacher și artistul vizual Vladimir Miller au prezentat spectacolulthe fault lines, o creație care face sinteza între un limbaj coregrafic complex și perspectivele deschise de principiile prin care artele vizuale modifică percepția comună asupra corporalității.
Două corpuri care se inutuiesc, se confruntă, se armonizează, se înstrăinează pentru a se regăsi într-o dinamică a căutării, construiesc o geometrie aflată într-o relație congenitală cu poezia. Ceea ce Meg Stuart și Philipp Gehmacher ne propun prin limbajul lor coregrafic nu este doar este un simpu duet, nu este doar o poveste, doar un discurs despre ciocnirea unor lumi care se pierd și se caută într-un registru dual al forței și fragilității. Deși ar putea părea așa... the fault lines este o deschidere poetică spre niveluri de discurs coregrafic în care materialitatea acționează ca o „linie de fugă” (după expresia lui Gilles Deleuze), care destabilizează și reconfigurează tiparele cunoscute ale întîlnirii dintre corpuri.
DE ACELASI AUTOR Realia – Dincolo de sîrma ghimpată a memoriei Arta şi spaţiul ei Booty Looting - Consistenţa efemerului O coregrafie a priviriiLa început, într-un plan accesibil, care ne conţine şi ne delimitează concomitent de această geometrie a întîlnirii, cele două corpuri ne oferă o formă de acces care bulversează privirea prin dinamica deschiderii spre o permanentă ştergere a ceea ce tocmai am perceput. Intuim puncte de întîlnire înainte ca întîlnirea efectivă să aibă loc, percepem conexiuni poetice şi fizice în acelaşi timp, pe care le pierdem înainte ca inuiţia să ne fi fost confirmată. Ceea ce, în actul întîlnirii, este puternic, fizic, material, se transfigurează instantaneu într-un poem abstract al liniilor care trasează spaţiul de joc şi de înstrăinare a corpurilor, ce rezistă configurării unei poveşti care