O femeie din Florida a fost şocată când a deschis plicul în care se afla factura de la telefonul mobil. Avea de plătit peste 200.000 de dolari, iar din păcate pentru ea, nu a fost vorba de nicio greşeală, scrie New York Daily News.
Celina Aarons are grijă de cei doi fraţi ai ei care sunt surdo-muţi, iar cea mai simplă modalitate prin care cei doi pot comunica este prin SMS-uri. În mod normal asta nu ar fi o problmă, deoarece abonamentul pe care îl avea femeia acoperea suma de 175 de dolari.
Însă cei doi fraţi au fost plecaţi timp de două săptămâni în Canada, iar Aaron nu si-a schimbat planul tarifar pe unul internaţional. Fraţii ei au trimis peste 2.000 de SMS-uri, dar au şi download-at video-uri de pe internet, câteodată în valoare de aproape 2.000 de dolari.
Compania de telefonie mobilă i-a spus femeii că factura este corectă. Astfel, disperată, femeia a apelat la o televiziune din SUA, care la rândul ei a contactat T-mobile. În urma intervenţiei, compania de telefonie a acceptat ca factura femeii să fie redusă cu până la 88%, la suma de 2.500 de dolari.
O femeie din Florida a fost şocată când a deschis plicul în care se afla factura de la telefonul mobil. Avea de plătit peste 200.000 de dolari, iar din păcate pentru ea, nu a fost vorba de nicio greşeală, scrie New York Daily News.
Celina Aarons are grijă de cei doi fraţi ai ei care sunt surdo-muţi, iar cea mai simplă modalitate prin care cei doi pot comunica este prin SMS-uri. În mod normal asta nu ar fi o problmă, deoarece abonamentul pe care îl avea femeia acoperea suma de 175 de dolari.
Însă cei doi fraţi au fost plecaţi timp de două săptămâni în Canada, iar Aaron nu si-a schimbat planul tarifar pe unul internaţional. Fraţii ei au trimis peste 2.000 de SMS-uri, dar au şi download-at video-uri de pe internet, câteodată în valoare de aproape 2.000 de d