După un an de pauză, celebra marcă Karl Lagerfeld revine în prim-plan odată cu lansarea a două noi linii vestimentare destinate publicului larg. Cu ocazia acestui eveniment, celebra marcă va beneficia şi de un site complet nou, care exploatează la maximum imaginea legendarului designer de modă.
Prin aceste două linii vestimentare, Karl Lagerfeld, designerul casei Chanel de aproape 30 de ani, se îndepărtează de podiumurile haute couture pentru a se adresa publicului larg cu un lux ceva mai abordabil. Începând de anul viitor, Casa Karl Lagerfeld, al cărei acţionar principal este fondul european de investiţii Apax Partners, se va adresa direct utilizatorilor de internet. În luna ianuarie, este programată lansarea a 100 de articole vestimentare, ale căror preţuri variază între 60 şi 300 de euro. Fiecare dintre cele două linii vestimentare include atât articole pentru femei, cât şi pentru bărbaţi, dar şi accesoriile aferente. Linia simplă, intitulată „Karl“, va fi lansată pe 25 ianuarie, iar cea de-a doua linie, numită „Karl Lagerfeld Paris“, va fi lansată în toamna anului viitor. Această linie va fi puţin mai „elaborată“ şi mai scumpă, preţurile fiind cuprinse între 300 şi 1.500 de euro. Fiecare dintre articolele lansate va avea imprimat litera „K“, precum şi logoul ce reprezintă silueta din profil a celebrului designer, cu părul strâns în coadă şi ochelari negri.
Lux accesibil
„Lucrăm la mai multe concepte interesante, iar toate au la bază ideea de a face luxul să devină accesibil“, a declarat creatorul german, primul mare designer care a făcut o colecţie pentru marele public lansată prin intermediul magazinelor H&M în anul 2004.
Noul preşedinte al mărcii, germanul Pier Paolo Righi, un fost manager de top la brandurile Nike şi Tommy Hilfiger, şi-a preluat funcţia în luna august. „Karl Lagerfeld este un nume cunoscut pe plan mondial, care