Dupa ce, ani la rand, s-au petrecut zeci de accidente rutiere in zona localitatii iesene Sarca, abia acum au aparut indicatoarele cu limitari de viteza. Tronsonul de drum european supranumit "curba mortii" este locul in care, anual, multi oameni sunt grav raniti sau isi pierd viata. Intrucat viteza excesiva era una dintre cauzele principale ale accidentelor, recent au fost montate indicatoare cu limita de viteza de 50 kilometri pe ora inainte de podul de la Sarca. In afara de aceasta, soferii sunt supravegheati in ultima vreme si de echipaje ale Politiei Rutiere, care monitorizeaza "curba mortii" cu aparate radar.
Numai in ultimele zile s-au produs doua accidente rutiere grave. Intr-unul din ele, pe 25 octombrie, au fost ranite doua persoane, iar in altul, pe 8 octombrie, o femeie a fost blocata in autoturism dupa ce s-a izbit violent de un Matiz.
Accidentele pot fi cauzate nu numai de viteza excesiva. Fie ca este vorba de carosabil ud, nerespectarea regulilor de circulatie, consum de alcool, de foarte multe ori rezultatul este acelasi: oameni transportati la Urgente si masini distruse. Pentru a preveni astfel de intamplari, lucratorii de la Directia Regionala de Drumuri si Poduri (DRDP) Iasi au montat si un indicator care limiteaza circulatia la o viteza de cel mult 70 kilometri la ora in zona Statiunii de cercetare pomicola Sarca. In acel loc, pe 7 septembrie, un autovehicul marca Opel a lovit o masina a vamii din Bacau. Elementul cel mai bizar din acest accident a fost ca politistii au gasit in portbagajul masinii o femeie moarta.
Dupa ce, ani la rand, s-au petrecut zeci de accidente rutiere in zona localitatii iesene Sarca, abia acum au aparut indicatoarele cu limitari de viteza. Tronsonul de drum european supranumit "curba mortii" este locul in care, anual, multi oameni sunt grav raniti sau isi pierd viata. Intrucat v