Madonna şi Jay-Z se numără printre vedetele care vor avea propriile canale video pe site-ul YouTube, în urma unui parteneriat încheiat cu scopul de a asigura extinderea şi dezvoltarea acestui site de partajare de fişiere video, potrivit femalefirst.co.uk.
Proprietarii site-ului YouTube au cheltuit peste 100 de milioane de dolari pentru a cumpăra conţinuturi realizate special pentru web la preţuri mici, iar Madonna şi Jay-Z au semnat contracte pentru a sprijini acest proiect. Potrivit femalefirst.co.uk, Madonna va fi unul dintre producătorii canalului de muzică dance DanceOn, iar rapperul Jay-Z va crea şi produce conţinut video pentru canalul Life Times.
Printre ceilalţi participanţi la proiectul YouTube se numără actorii Ashton Kutcher, Sofia Vergara, Rainn Wilson, Amy Poehlker, fostul jucător de baschet Shaquille O'Neal şi campionul de skateboarding Tony Hawk.
Potrivit unor surse apropiate Google, YouTube intenţionează să intre în competiţie cu canalele TV, ceea ce înseamnă că ar trebui să îşi convingă utilizatorii să stea mai mult online şi pe advertiserii că vor ajunge la targetul dorit.
Site-ul planifică o serie de schimbări la pagina sa principală şi vrea să scoată în evidenţă anumite canale în funcţie de tematica acestora, de exemplu, artă sau sport. Circa 20 de canale vor difuza câteva ore de conţinuturi profesioniste pe săptămână, potrivit aceloraşi surse. Alte canale vor fi constituite din conţinuturile deja prezente pe site.
Unele dintre noile canale video de pe YouTube vor fi lansate până la sfârşitul acestui an, iar celelalte îşi vor face debutul pe internet în 2012.
Descrisă de numeroase ori drept "una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor", numită şi "Queen of Pop (Regina Pop-ului)", Madonna este şi cea mai bine vândută cântăreaţă a secolului XX, potrivit Recording Industry Association of Americ