La finalul saptamanii trecute, reprezentantii Regiei Autonome de Transport Public Iasi (RATP) au organizat un concurs pentru ocuparea a opt posturi de soferi. Initial, s-au inscris 24 persoane, dar intr-un final au participat doar 20. "Doar opt concurenti au trecut de prima proba. Urmeaza ca saptamana viitoare (saptamana asta - n.r.) sa stabilim si data pentru interviu. La acesta va fi analizat si cazierul juridic al concurentilor. Ceilalti participanti nu au reusit sa treaca de chestionar. Au raspuns corect la 17,18 sau 20 intrebari. Trebuiau sa raspunda corect la minimum 22 din 26", a declarat Adrian Mihai, purtator de cuvant RATP.
In acest moment, regia are in subordine 251 soferi. Salariul nu este motivant. La semnarea contractului, leafa este de 891 lei brut. Daca soferii fac si ore suplimentare si lucreaza sambata si duminica, pot ajunge la maximum 1.700 lei brut. Asta inseamna si 10 ore de condus pe zi.
La finalul saptamanii trecute, reprezentantii Regiei Autonome de Transport Public Iasi (RATP) au organizat un concurs pentru ocuparea a opt posturi de soferi. Initial, s-au inscris 24 persoane, dar intr-un final au participat doar 20. "Doar opt concurenti au trecut de prima proba. Urmeaza ca saptamana viitoare (saptamana asta - n.r.) sa stabilim si data pentru interviu. La acesta va fi analizat si cazierul juridic al concurentilor. Ceilalti participanti nu au reusit sa treaca de chestionar. Au raspuns corect la 17,18 sau 20 intrebari. Trebuiau sa raspunda corect la minimum 22 din 26", a declarat Adrian Mihai, purtator de cuvant RATP.
In acest moment, regia are in subordine 251 soferi. Salariul nu este motivant. La semnarea contractului, leafa este de 891 lei brut. Daca soferii fac si ore suplimentare si lucreaza sambata si duminica, pot ajunge la maximum 1.700 lei brut. Asta inseamna si 10 ore de condus pe zi.