Anca Matei, publisher al cărţii WorldWideBrands, ne invită să descoperim poveştile unor branduri naţionale, cât şi internaţionale, de la crearea identităţii lor până în momentul în care devin parte din viaţa noastră, prin alegerile zilnice. Concret, volumul, care face parte din colecţia Inspire Business şi va fi lansat pe 8 noiembrie, conţine branduri care îşi spun povestea prin cuvinte şi imagini.
Mai mult, Anca Matei mărturiseşte că, în paginile WorldWideBrands, vom descoperi călătoria în timp de la identitate, evoluţie până la poziţionare, valori, transparenţă, implicare, simţuri şi emoţii pe care le-au transmis brandurile în relaţia cu consumatorii. De asemenea, publisherul doreşte ca această publicaţie să fie o sursă de inspiraţie pentru consumatorii direcţi, de la studenţi sau absolvenţi cu viziune, persoane cu aspiraţii înalte aflate la început de carieră până la oameni de afaceri.
Săptămâna aceasta, va fi lansată cartea WorldWideBrands. Ce aduce nou acest volum?
În ultimul an, am lansat două astfel de cărţi de colecţie, însă pe teme diferite. Încercăm să surprindem frânturi din viaţa oamenilor, a companiilor şi, acum, a brandurilor. Cartea WorldWideBrands, care va fi lansată pe data de 8 noiembrie, surprinde poveştile unor companii de top atât naţionale, cât şi internaţionale, evoluţia lor, notorietatea, cum au reuşit să atragă de-a lungul timpului sute de mii de consumatori, să-i fidelizeze şi să le demonstreze ce înseamnă un brand adevărat. Pe scurt, vorbim despre relaţia brand-consumator şi acesta este cel mai special motiv pentru care am decis apariţia acestei publicaţii.
Cum a apărut ideea acestei cărţi?
Am conceput acest volum pentru că iubim brandurile noastre, pentru că ne dorim să le grăim povestea prin intermediul paginilor unei cărţi care să dăinuie mulţi ani de acum încolo şi să fie răsfoită de mii de oam