Scriitorul a postat pe pagina sa de Facebook o fotografie cu un afis de la statia de metrou Piata Romana din Bucuresti care promoveaza cel mai recent roman al sau, "Aleph". Fotografia, postata de autor marti, cu comentariul "Omul singur din statie, intre un Big Mac si un borcan de iaurt (referitor la afisele vecine celui care promoveaza cartea sa «Aleph», n.r.)", a primit peste 10.000 de like-uri si aproape 900 de comentarii. "Aleph", un nou bestseller international scris de Paulo Coelho, a fost lansat, pe 20 octombrie, in librariile romanesti, la editura Humanitas. In "Aleph", cel mai personal roman al sau, Paulo Coelho invita cititorii intr-o curajoasa si insolita calatorie catre descoperirea de sine. La fel ca protagonistul celebrului sau roman, "Alchimistul", Paulo trece printr-o profunda criza sufleteasca. Pentru a afla o cale spre renastere si imbogatire spirituala, el hotareste sa aleaga un nou inceput calatorind, cunoscand oameni si descoperind locuri. In acest periplu, menit sa-i aduca energía si pasiunea pierdute, Paulo poposeste mai intai in Africa, apoi in Europa, ajungand in Asia cu Transsiberianul. Intalnirea cu Hilal este insa cu totul neasteptata. Tanara violonista este, de fapt, femeia pe care, cu cinci veacuri in urma, a iubit-o, dar a tradat-o printr-un gest de lasitate ce ii intuneca existenta prezenta si il impiedica sa fie fericit. Alaturi de ea, Paulo va incepe o calatorie mistica in spatiu si timp, gasind calea catre dragoste si iertare si curajul de a depasi incercarile inevitabile ale vietii. Paulo Coelho are in prezent 6,5 milioane de fani pe Facebook si peste 2 milioane de followers pe Twitter. In seria "Paulo Coelho" de la Humanitas si Humanitas Fiction au mai aparut volumele "Veronika se hotaraste sa moara", "Al Cincilea munte", "Alchimistul", "La raul Piedra am sezut si-am plans", "Diavolul si domnisoara Prym", "Unsprezece minute", "Man