Popularitatea Facebook este în continuă creştere în România. Conform ultimelor date oferite publicităţii de portalul de monitorizare facebrands.ro, în noiembrie s-a ajuns la 3,85 milioane de utilizatori români ai Facebook, scrie Agerpres.
Cei mai mulţi dintre aceştia sunt plasaţi în categoria de vârstă 18-24 de ani, 32,6%, a doua categorie foarte prezentă pe reţeaua socială a lui Mark Zuckerberg fiind cei cu vârste cuprinse între 25 şi 34 de ani,cu 30,9%. În plus, 16,4% din utilizatorii români au vârste cuprinse între 13 şi 17 ani.
Femeile sunt mai prezente pe Facebook, dar diferenţa faţă de bărbaţi nu este mare. Astfel, reprezentantele sexului frumos au 50,05%. Majoritatea utilizatorilor români sunt căsătoriţi sau într-o relaţie, 66% din numărul total de utilizatori intrând în aceeaşi categorie.
La nivelul brandurilor româneşti Inna a fost prima, cu 3,8 milioane de fani din întreaga lume. Pe locul secund s-a clasat trupa Akcent cu puţin peste 800.000 de fani, iar pe trei este Edward Maya, cu aproape 600.000 de fani.
Conform datelor oferite de facebrands.ro, la începutul lui 2010 în ţara noastră existau doar 520.000 de utilizatori ai Facebook, dar popularitatea site-ului a crescut fulminant.