Noul telefon inteligent realizat după colaborarea dintre Google şi Samsung, Galaxy Nexus, a fost lansat în Marea Britanie, iar utilizatorii au raportat deja câteva probleme ale aparatului. Majoritatea celor care s-au plâns au spus că volumul dispozitivului are variaţii la întâmplare, sonorul încetând să mai funcţioneze brusc.
Pe unul dintre forumurile dedicate fanilor dispozitivelor Android un utilizator şi-a povestit problema, scris bbc.co.uk. „Volumul a coborât brusc, fără să ating telefonul, iar setările au devenit indisponibile pentru câteva secunde", a scris utilizatorul Damian M. De asemenea, un altul a spus că „am avut această problemă de când am cumpărat telefonul pe 17 noiembrie. S-a întâmplat când foloseam reţeaua 3G, wi-fi sau în timpul folosirii sistemului de navigaţie".
„Eram deja treaz dimineaţa şi nu-mi atinsesem telefonul, când alarma a început să sune şi s-a oprit după o secundă. Mi s-a părut ciudat şi am verificat telefonul. Am văzut că volumul era 0. Nu mai pot avea încredere în alarma ca să mă trezească de dimineaţă!", a spus un alt utilizator furios.
Google şi Samsung au reacţionat
Google şi Samsung au confirmat că există o problemă cu mai multe dispozitive Galaxy Nexus. Samsung a dat o declaraţie publică în care a spus că a primit toate plângerile şi se va ocupa în a le rezolva, dar nu a spus şi când. „În ceea ce priveşte Galaxy Nexus, suntem conştienţi că există o problemă cu volumul şi am venit deja cu o rezolvare. Vom actualiza dispozitivele în cel mai scurt timp posibil", au declarat reprezentanţii firmei sud-coreeene.
Şi Apple a avut probleme
Problemele noilor telefoane nu sunt ceva nou. Apple s-a confruntat în săptămânile de după lansarea iPhone 4S cu numeroase plângeri din partea noilor utilizatori. Cea mai mare problemă era faptul că bateria nu ţinea prea mult, dar reprezentanţii firmei californiene au