eMAG, cel mai mare magazin online din ţara noastră, a dat startul reducerilor la ora 5.00 dimineața, aşa cum a anunţat ieri, iar din primele minute stocul a zeci de produse a fost epuizat.
Sute de români s-au înghesuit în această dimineaţă în showroom-ul eMAG din Crângaşi pentru a profita de reducerile practicate astăzi de eMAG.
Cifrele privind numărul de cumpărători și vânzările vorbesc de la sine. Astfel, până la ora 10.00, campania Black Friday a generat pe eMAG 400.000 vizitatori unici, reprezentând aproximativ 2% din populaţia României, care au comandat circa aproximativ 34.000 produse, dintre care circa 28.000 din promoţia specială de Black Friday. Valoarea aproximativă a comenzilor până la ora 10.00 este de 4 milioane euro.
"Impactul campaniei a depăşit orice aşteptari dacă ne raportăm la orice alt eveniment din istoria comerţului din România. Încercăm să suplimentăm cantităţile de la furnizori pentru promoţiile speciale. Vă reamintim că orice alt produs, în afara promoţiilor speciale, are astăzi 10% discount pe loc. Livrarea comenzilor se va face în tot cursul săptămânii viitoare, folosind capacitatea maximă de transport a curierilor", se arată pe blogul magazinului online.
Flanco a vândut în 2,5 ore cât într-o zi
Lanțul de retail electro-IT Flanco a anunţat că a vândut astăzi, până la ora 10:30 (în doua ore şi jumătate), cât toată ziua de ieri, joi, 24 noiembrie.
“În fiecare magazin Flanco sunt cozi de 10 -20 de oameni la casă”, anunţă oficialii retailerului.
Astăzi, vineri, 25 noiembrie, este Black Friday în magazinele Flanco, adică ziua în care sunt cele mai mari reduceri din tot anul.
Black Friday este un eveniment important în pieţele dezvoltate. Produsele şi brandurile promovate în această zi vor fi vedetele întregului sezon. Acest prilej este folosit de producător