De curând, ansamblul arhitectural multifunctional PALAS are o noua identitate vizuala. Creat de reputata companie de strategie de brand si design "Brandient", noul logo este dedicat viitorului, un concept despre "NOI", ca si comunitate. Actualul simbol este o monograma dinamica, vibranta, energica, în care fiecare dintre ieseni se va regasi.
Întregul concept al complexului PALAS este axat pe cosmopolitismul specific unui mare oras conectat la tendintele internationale. Se adreseaza unui consumator urban, activ, care îsi doreste sa apartina lumii moderne, un spirit deschis spre socializare, multicultural si experiente multiple. "Noua identitate reprezinta replica grafica stilizata a functiunilor ansamblului urbanistic, o abordare plina de viata si cosmopolita. Esentializat în simboluri usor de recunoscut – zona comerciala – un pantof, zona de birouri – un stilou, dosar sau telefon – logo-ul gândit insereaza viziunea de a crea un brand de destinatie si lifestyle, care îi va inspira pe locuitorii Iasului", au explicat reprezentantii "Brandient".
Ansamblul urbanistic PALAS, dezvoltat de compania Iulius Group, va fi inaugurat în luna aprilie 2012. PALAS este un centru multifunctional cu caracter regional, care se adreseaza nu doar iesenilor, ci si locuitorilor din judetele limitrofe, precum Bacau, Vaslui, Suceava, Botosani si Neamt. PALAS cuprinde: spatii comerciale, birouri clasa A, hoteluri de 4*, centru sportiv si SPA, apartamente, cea mai mare parcare subterana din România, cu aproximativ 2.500 locuri, si o gradina publica.
La PALAS se vor deschide magazine în premiera pentru nord-estul tarii, printre care branduri internationale ca: H&M, Tommy Hilfiger, New Look, Hervis Sports, L’Occitane, KFC Drive Thru, alaturi de alte noutati pe piata locala, precum Auchan, C&A, New Yorker etc. Totodata, pentru prima oara în România intra