După o perioadă în care apele au fost extrem de tulburi la nivelul conducerii, Rapid are acum timp să se gândească şi la suporteri. De miercuri, clubul şi fanii interacţionează şi prin intermediul facebook.
Giuleştenii au intrat în rândul echipelor de top din Europa de miercuri, când au început să posteze prin intermediul reţelei de socializare facebook, fotografii din viaţa de zi cu zi a fotbaliştilor şi chiar dinaintea meciului cu Pandurii din Cupă.
Rapid devine astfel prima echipă din Liga I care apelează la această modalitate de marketing, care este extrem de întâlnită în ţările cu fotbal dezvoltat. Fanii Rapidului au putut observa cum se pregătesc favoriţii lor înaintea unui meci, cum se relaxează, dar şi momentul în care au ajuns la stadion.
După o perioadă în care apele au fost extrem de tulburi la nivelul conducerii, Rapid are acum timp să se gândească şi la suporteri. De miercuri, clubul şi fanii interacţionează şi prin intermediul facebook.
Giuleştenii au intrat în rândul echipelor de top din Europa de miercuri, când au început să posteze prin intermediul reţelei de socializare facebook, fotografii din viaţa de zi cu zi a fotbaliştilor şi chiar dinaintea meciului cu Pandurii din Cupă.
Rapid devine astfel prima echipă din Liga I care apelează la această modalitate de marketing, care este extrem de întâlnită în ţările cu fotbal dezvoltat. Fanii Rapidului au putut observa cum se pregătesc favoriţii lor înaintea unui meci, cum se relaxează, dar şi momentul în care au ajuns la stadion.