Conducerea ANAF a hotarat din nou sa modifice sistemul de depunere a declaratiilor fiscale, dupa ce portalul anaf.ro a fost oprit de trei ori intr-o singura luna. Potrivit unui proiect de ordin al presedintelui ANAF, "pentru a preveni blocajele tehnice generate de fluxul de informatii înregistrat în perioadele de vârf, s-a decis utilizarea platformei tehnice de gestionare a formularului 112 si pentru celelalte declaratii fiscale".
Pentru aceasta, toti depunatorii de documente fiscale trebuie sa utilizeze formatul .pdf, cu fisier XML atasat. Printr-o nota aprobata deja de conducerea ANAF, s-a decis migrarea pe platforma de gestionare a formularului 112, într-o prima faza, a formularelor 100 (Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat), 300 (Decont de taxa pe valoarea adaugata) si 710 (Declaratie rectificativa). Ca urmare, aceste trei documente fiscale vor fi depuse in noul format începând cu obligatiile aferente lunii noiembrie, indiferent daca se utilizeaza depunerea prin internet sau cea la ghiseu. Pentru perioadele de raportare anterioare lunii noiembrie, formularele se depun numai pe suport hârtie, cu codificarea informatiei prin cod de bare.
Conducerea ANAF a hotarat din nou sa modifice sistemul de depunere a declaratiilor fiscale, dupa ce portalul anaf.ro a fost oprit de trei ori intr-o singura luna. Potrivit unui proiect de ordin al presedintelui ANAF, "pentru a preveni blocajele tehnice generate de fluxul de informatii înregistrat în perioadele de vârf, s-a decis utilizarea platformei tehnice de gestionare a formularului 112 si pentru celelalte declaratii fiscale".
Pentru aceasta, toti depunatorii de documente fiscale trebuie sa utilizeze formatul .pdf, cu fisier XML atasat. Printr-o nota aprobata deja de conducerea ANAF, s-a decis migrarea pe platforma de gestionare a formularului 112, într-o prima f