Bulevardul Theodor Pallady din Sectorul 3 va atrage investiții de peste 500 de milioane de euro în următorii doi ani. Întreprinzătorii vor veni, în special, din domeniul auto și din zona de retail, adică magazine de mare suprafață.
„Acolo, în 2-3 ani, se vor mai investi cel puţin 500 de milioane de euro. Vorbesc de investiţii care vor fi făcute în mod cert, în principal pe zona de retail, adică magazine de mare suprafaţă, dar se vor deschide şi reprezentanţe auto şi magazine de piese auto. Cred că vor apărea şi hoteluri”, a declaratarhitectul-șef al Sectorului 3, Ștefan Dumitrașcu, pentru Mediafax.
Un nou lanț francez de hipermaketuri
Magazinele Real, Metro și Decathlon din zona Theodor Pallady reprezintă investiții deja finalizate și însumează peste 200 de milioane de euro.
De asemenea, piața românească va beneficia, de anul viitor, de rețeaua franceză de hipermarketuri Leclerc, iar primul centru comercial va fi construit pe locul fostei fabrici de substanțe chimice, Chimopar, de pe Bulevardul Theodor Pallady.
„În zonă sunt suprafeţe de teren disponibile care însumează peste 30 de hectare de teren, şi vorbim doar de loturi mari, cumulate prin achiziţie de proprietăţi. Politica de achiziţii de terenuri în zonă este foarte vivace. Sunt fonduri de investiţii şi firme foarte active în zona aceea. Este o zonă care din punct de vedere al utilităţilor urbane nu prea necesită mari investiţii. Este o zonă foarte atractivă şi datorită faptului că şi preţul terenului este mic faţă de nordul Capitalei. La suprafeţe mari se ajunge la sub 50 de euro metrul pătrat”, a mai spus Dumitraşcu.
Terenul pe care se afla uzina este de mare interes și pentru grupul grecesc Yioula Glassworks, proprietarul Stirom București, producător de ambalaje din sticlă, care intenționează să dezvolte un proiect pe acea suprafață.