• In topul firmelor reclamate de ieseni se afla bancile, E.ON si companiile de telefonie • In fiecare zi, cate 10 ieseni au depus o reclamatie la Protectia Consumatorilor • Cele mai amendate au fost firmele din domeniul constructiilor
Comisarii de la Protectia Consumatorilor au realizat un top al serviciilor reclamate cel mai des de ieseni. Pe primul loc se situeaza furnizorii de servicii bancare, care au nemultumit 158 de persoane. "In multe cazuri a fost vorba de probleme contractuale. S-au aplicat si amenzi, cea mai recenta vizand Piraeus Bank, care a sunat o cunostinta a unui client pentru a-i transmite, prin intermediul acesteia, sa ia legatura cu banca", a explicat Daniel Piftor, comisarul-sef al Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor.
Pe locul al doilea, cu 140 de reclamatii inregistrate, s-a aflat modul de repartizare a cheltuielilor de incalzire. "La acest tip de reclamatii noi nu prea am avut ce face in beneficiul reclamantului. A fost vorba despre costurile de incalzire a condominiului, adica a spatiilor comune, iar acest lucru este prevazut intr-o lege", a adaugat Piftor.
E.ON Gaz si Energie, in topul reclamatiilor
E.ON ocupa pozitia a treia a topului, fiind depuse 143 de reclamatii la adresa modului in care functioneaza compania. Au fost aplicate si cateva amenzi, dar, de cele mai multe ori, firma s-a aparat invocand contractul incheiat cu clientii. "Cele mai multe reclamatii sunt legate de desele intreruperi in furnizarea de energie. Exista clauza contractuala care precizeaza termenul de interventie in caz de avarie, iar in urma verificarilor a reiesit ca s-a respectat acea clauza", a detaliat comisarul-sef al CJPC.
E.ON Gaz a "adunat" pe adresa sa 61 de reclamatii care vizau termenii contractuali, iar furnizorul de apa 50 de reclam