Înainte de 1990, actualul club al lui Paszkany avea mai multe privilegii deoarece ţinea de Căile Ferate Române. "Pe vremea lui Ceauşescu supravieţuiam şi noi cum puteam în fotbal", spune Sandu Matei, care este de 30 de ani la echipa din Gruia, în cartea "100% CFR - Centenarul unui vis".
Acesta a dezvăluit cum au ajuns mai mulţi fotbalişti la CFR. "Am vrut să-l luăm pe Sorin Corpodean, care era jucător la Soda Ocna Mureş. Mi-a zis directorul Regionalei, Donea: «Du-te până acolo şi zi-le că-l vrem». Mă duc, dar conducătorii de la Soda l-au luat pe «Nu» în braţe. Mă întorc cu refuzul la domnul Donea, care găseşte imediat soluţia: «Le tăiem vagoanele». A doua zi m-au sunat cei de la Ocna Mureş să semnăm actele de transfer", a declarat Matei pentru sursa citată.
Alt exemplu: portarul Horea Cârlan, de la Industria Sârmei Câmpia Turzii. "Secretarul clubului era unul Voroneanu, care mi-a zis: «Sandule, eu ţi l-aş da pe Horică, că suntem prieteni, dar mă dau ăştia afară». Le explic celor din Regională că Voroneanu n-are forţa necesară să ne rezolve şi că numai directorul Combinatului poate. La care Donea îl sună pe director şi-i zice: «Bă, v-am sistat vagoanele, nu mai puteţi exporta nimic!». În două zile, portarul era al nostru, tot pe bază de vagoane", a mai spus Matei.
Înainte de 1990, actualul club al lui Paszkany avea mai multe privilegii deoarece ţinea de Căile Ferate Române. "Pe vremea lui Ceauşescu supravieţuiam şi noi cum puteam în fotbal", spune Sandu Matei, care este de 30 de ani la echipa din Gruia, în cartea "100% CFR - Centenarul unui vis".
Acesta a dezvăluit cum au ajuns mai mulţi fotbalişti la CFR. "Am vrut să-l luăm pe Sorin Corpodean, care era jucător la Soda Ocna Mureş. Mi-a zis directorul Regionalei, Donea: «Du-te până acolo şi zi-le că-l vrem». Mă duc, dar conducătorii de la Soda l-au luat pe «Nu» în braţe.