Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI) va aloca în 2012 circa 24 milioane euro pentru modernizarea şi reabilitarea a 20 de staţii de cale ferată şi pentru informatizarea mai multor gări. Pe lista investiţiilor se regăseşte şi gara din Călăraşi
Potrivit sumelor propuse în bugetul pentru anul 2012, pentru modernizarea a 15 staţii, printre care şi Călăraşi se estimează cheltuieli de 12 milioane de euro. Giurgiu, Slatina, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Reşiţa Sud, Sfântu Gheorghe, Târgu Mureş, Slobozia sunt doar câteva dintre staţiile care vor intra în reabilitare. Construită la începutul anilor 80, gara din Călăraşi a fost placată cu marmură, la dorinţa lui Ceauşescu, însă în timp nu au mai fost realizate niciun fel de investiţii. În prezent, gara din Călăraşi pare părăsită. Nimeni nu intră şi nici nimeni nu iese din ea. Nici peronul nu este mai animat. Din cele peste 10 case de bilete, doar 3 sunt deschise. Mândria Bărăganului
Cândva, gara era o mândrie în oraşul din inima Bărăganului. Clădirea este impunătoare, sfidând chiar şi alte gări din oraşe cu pretenţii. Paradoxal, doar 12 trenuri, şi toate personale, ajung la Călăraşi. Călărăşenii care nu au maşini proprietate personală, dar au drumuri de făcut, aleg, de cele mai multe ori, să circule cu microbuzul ori cu autocarul. E mai practic, mai comod şi mai rapid. La tren nu se duc prea mulţi pentru că nu au legătură din gara Ciulniţa, un punct feroviar important situat pe magistrala Bucureşti-Constanţa, să ajungă la destinaţie. Cu personalul circulă doar navetiştii.