În ciuda dificultăţilor economice din ultimii ani, unele companii bihorene sunt în plină expansiune, chiar dacă vând produse aparent fără adresabilitate la publicul larg, precum haine elegante sau gheaţă. Deşi au avut de înfruntat competitori străini sau o dinamică scăzută a pieţei, afaceriştii bihoreni au reuşit să crească de la an la an.
Pada Murre este un brand sută la sută românesc, în ciuda sonorităţii cu iz italian. Bazele afacerii au fost puse în Oradea, în anul 1998, când firma producea şi comercializa exclusiv cravate, în sistem en-gros. A urmat introducerea unei game de cămăşi, iar abia în anul 2003 a luat naştere brand-ul Pada Murre. „După inaugurarea din noiembrie a magazinului din Era Shopping Park, am ajuns la un număr de 16 magazine în 9 oraşe din ţară şi la 70 de angajaţi, însă nu dorim să ne oprim aici", a spus Adrian Mureşan. Întrebat de ce şi-a axat afacerea pe un segment atât de pretenţios precum cel al articolelor de îmbrăcăminte elegantă pentru bărbaţi, Mureşan a răspuns că la acest lucru au contribuit atât conjunctura economică, socială şi politică de la momentul respectiv, cât şi pasiunea, atenţia şi grija pe care fiecare bărbat ar trebui să o manifeste faţă de propria-i înfăţişare. „Primul an de Pada Murre a fost dificil, extrem de solicitant şi presărat cu nenumărate provocări: turbulenţele de pe pieţele financiare internaţionale, schimbarea comportamentului de consum al românilor, contextul economic şi adaptarea la condiţiile dinamicii scăzute a pieţei, semnalele că piaţa va avea o creştere mai mică decât cea prognozată, instabilitatea pieţei şi fluctuaţia cursului valutar", a spus Adrian Mureşan. În ciuda acestor dificultăţi, cifra de afaceri a firmei orădene a crescut proporţional cu notorietatea brand-ului, odată cu impunerea acestuia pe piaţa de retail din ţară. „În mai puţin de 7 ani am ajuns la performanţa de a avea 18 maga