Vagonul de 40 de tone care a lovit maşina antrenorului este un model relativ nou, produs la Craiova, fără a avea în faţă tamponul masiv, de 50 de centimetri. Cu acesta, impactul ar fi fost devastator.
Mircea Lucescu a lansat de pe patul de spital o temă care a produs valuri. "Am zărit tramvaiul de la zeci de metri distanţă şi mi-am imaginat că va frâna.Vatmanul parcă a vrut să dea peste mine", a transmis Il Luce prin vocea prietenului său Ovidiu Ioaniţoaia.
ProSport a mers pe firul întins de tehnician şi a încercat să afle care este adevărul stând de vorbă cu unul dintre conducătorii de tramvai cu 14 ani de experienţă în transportul comun din Bucureşti. Acesta, sub protecţia anonimatului, a acceptat să explice pentru ProSport ce se întâmplă în astfel de situaţii neprevăzute. "În primul rând, un tramvai gol are 30 de tone. Pe jumătate plin, trece de 40 de tone. La o viteză legală de 30 de kilometri pe oră, distanţa de frânare este undeva între 30 şi 40 de metri. Gândiţi-vă că mai sunt şi alte circumstanţe, de pildă locul unde s-a produs accidentul este uşor în pantă. În aceste condiţii, chiar dacă domnul Lucescu a văzut tramvaiul la 30-40 de metri distanţă, impactul tot nu putea fi evitat. După părerea mea, la cum a arătat maşina n-au fost nici măcar 20 de metri, garantat!", spune acesta.
Genul liniştit, nu aleargă tramvaiul prin Bucureşti
Despre vatmani, se spune că nu-i iartă pe şoferi dacă intră pe "şina" lor. "Îl cunosc pe cel care conducea tramvaiul. Este un tip liniştit, nu e genul care dă flashuri sau claxoane, sau care aleargă tramvaiul prin Bucureşti", mai spune interlocurorul ProSport. Acesta a mai lansat însă o temă extrem de interesantă: "Domnul Lucescu a avut noroc. Vagonul care l-a lovit este un model relativ nou, produs la Craiova, fără tamponul acela de fier din faţă. Gândiţi-vă ce ravagii ar fi făcut ţ