Hackerii au dat o lovitură importantă producătorului de încălţăminte „Zappos", deţinut de gigantul comerţului online Amazon. De curând, 24 de milioane de conturi au fost sparte, anunţă Reuters.
Lista informaţiilor furate este mare şi poate însemna că acest atac nerevendicat este unul dintre cele mai mari de până acum. Astfel, numele, adresa de mail, adresa personală, numerele de telefon şi ultimele patru cifre ale cardului bancar ale fiecărui client sunt acum în posesia hackerilor.
Cu toate acestea, partea îmbucurătoare este că hoţii virtuali nu au reuşit să acceseze toate datele oferite băncilor şi companiilor de plăţi online de către clienţi.
Zappos a recomandat clienţilor săi să-şi schimbe parolele de pe site-ul lor şi dacă folosesc aceeaşi parola şi pe alte platforme, să facă acelaşi lucru acolo.
„Recent am fost victimele unui atac cibernetic, iar infractorii au făcut rost de o parte dintre datele noastre printr-un server din statul Kentucky. Cooperăm cu autorităţile pentru a investiga exhausitiv", a declarat şeful de la Zappos, Tony Hsieh.