Compania Costa Crociere, care deţine nava de croazieră Concordia, naufragiată în largul costelor italiene, a încercat să muşamalizeze un incident similar în 2005, în care a fost implicată nava Fortuna, care s-a lovit de stânci în apropiere de Sorrento, relatează The Independent, în ediţia online.
Roberto Cappello, care lucra în perioada respectivă ca fotograf oficial al companiei, a declarat că Fortuna s-a lovit de stânci în timpul unei apropieri de coastă în dreptul portului Sorrento din sudul Italiei, în mai 2005. El susţine că fotografiile cu nava avariată au fost confiscate de oficialii companiei. Acuzaţiile lui vor ajunge în această săptămână în faţa magistraţilor care anchetează dezastrul provocat de Concordia.
El susţine că nava şi-a putut continua drumul până în Palermo, unde a fost ancorată. "Mai târziu ni s-a spus că nava a lovit o balenă. Am fi râs dacă toate aceste lucruri nu ar fi fost grave şi înspăimântătoare", a declarat el. Cappello afirmă că a coborât în cală şi a fotografiat o fisură în navă "cu adâncimea de un braţ şi o lungime de zeci de metri".
"Dar când am coborât de pe vas, oficialii Costa Crociere m-au obligat să predau fotografiile. Am fost practic ameninţa", a afirmat el.
Compania Costa Crociere, care deţine nava de croazieră Concordia, naufragiată în largul costelor italiene, a încercat să muşamalizeze un incident similar în 2005, în care a fost implicată nava Fortuna, care s-a lovit de stânci în apropiere de Sorrento, relatează The Independent, în ediţia online.
Roberto Cappello, care lucra în perioada respectivă ca fotograf oficial al companiei, a declarat că Fortuna s-a lovit de stânci în timpul unei apropieri de coastă în dreptul portului Sorrento din sudul Italiei, în mai 2005. El susţine că fotografiile cu nava avariată au fost confiscate de oficialii companiei. A