Twitter se afla in cautare de noi talente, care sa rotunjeasca echipa microbloggingului intr-o perioada in care acesta cunoaste o dezvoltare fara precedent, lansand un video dedicat recrutarii.
Ideea lui Dick Costolo, CEO al companiei Twitter, este de a prezenta intr-o scurta istorioara cu tendinte retro, aproape amintind de vechile casete video ale anilor '90, noi oportunitati de lucru in cadrul organizatiei sale, relateaza Webnews.
O astfel de campanie de recrutare originala s-ar putea demonstra mult mai eficienta decat oricare alta, avand o relevanta mediatica maxima pe Internet, la costuri zero, cu un video pe cat de amuzant, pe atat de elocvent.
Presarat cu erorile actorilor improvizati si cu elemente de auto-ironie, filmul propune printre beneficiile angajarii la Twitter, cu o abordare nonsalanta a contextului de criza, o sticla de vin si chiar inlocuirea gratuita a unei punti dentare - nimic in comparatie cu satisfactia de a ridica receptorul telefonului si a rosti: "Ok, Lady Gaga, te sun eu mai tarziu".
Twitter se afla in cautare de noi talente, care sa rotunjeasca echipa microbloggingului intr-o perioada in care acesta cunoaste o dezvoltare fara precedent, lansand un video dedicat recrutarii.
Ideea lui Dick Costolo, CEO al companiei Twitter, este de a prezenta intr-o scurta istorioara cu tendinte retro, aproape amintind de vechile casete video ale anilor '90, noi oportunitati de lucru in cadrul organizatiei sale, relateaza Webnews.
O astfel de campanie de recrutare originala s-ar putea demonstra mult mai eficienta decat oricare alta, avand o relevanta mediatica maxima pe Internet, la costuri zero, cu un video pe cat de amuzant, pe atat de elocvent.
Presarat cu erorile actorilor improvizati si cu elemente de auto-ironie, filmul propune printre beneficiile ang