Cota de piaţă a californienilor de la Apple în domeniul tabletei este într-o scădere continuă, dar acest lucru nu este neapărat îngrijorător.
Potrivit firmei de analiză iSuppli, în ultimele trei luni ale lui 2011, iPad a ajuns la 57% cotă de piaţă, de la 64% în trimestrul al treilea al anului trecut.
Această scădere, care nu a afectat şi veniturile, deoarece piaţa este abia acum în faza de creştere şi maturizare, a venit pe fondul lansării lui Amazon Kindle Fire, o tabletă de 160 de euro şi care a reuşit performanţa de a vinde 3,9 milioane de unităţi în doar şase săptămâni, scrie techcrunch.com.
Popularitatea tabletei cu Android a făcut-o să ajungă la o cotă de piaţă de 14%, urcând direct pe locul doi.
Specialiştii sunt de părere că iPad încă este stabilă şi este normal ca procentul acestora să scadă odată cu apariţia dispozitivelor mai ieftine. Cu toate acestea, nişa pentru tablete performante şi la preţuri destul de mari există în continuare. Apple a vândut 15,4 milioane de tablete în trimestrul al patrulea din 2011.
Locul trei în clasamentul tabletelor este deţinut de Samsung Galaxy Tab, cu 8% şi de tableta Barnes&Noble Nook, cu 7%.
Dacă ţi-a plăcut ştirea, dă-ne LIKE pe Facebook AICI