Apple este nevoită să plătească 15 dolari sau să le ofere o carcasă gratuită clienţilor care au cumpărat iPhone 4 şi au avut probleme cu semnalul, din cauza unei probleme cu antena.
Scandalul denumit „Antennagate" a început în momentul când mai mulţi utilizatori au postat înregistrări pe YouTube arătând că dacă telefonul este ţinut foarte strâns, dispozitivul îşi pierde rapid semnalul. Apple nu a reacţionat vreme de trei săptămâni, în cele din urmă recunoscând că există o problemă cu gadgeturile lor, oferindu-le clienţilor nemulţumiţi posibilitatea de a veni la magazine pentru a li se returna banii, scrie site-ul cnet.com.
Cu toate acestea, 18 utilizatori au dat în judecată producătorul californian, acestea fiind unite într-un proces de tip „class action", în care un grup mai mare dă în judecată o firmă. Decizia de a plăti utilizatorilor 15 dolari sau o carcasă nouă este însoţită şi de un site special, www.iPhone 4Settlement.com. De asemenea, Apple va trebui să le trimită păgubiţilor un mail până pe 30 aprilie, anunţându-i asupra deciziei.
„Acordul este important pentru un număr mic de clienţi care au avut probleme cu antena de pe iPhone 4 şi au vrut să primească oferta Apple din 2010, adică acea carcasă gratuită", a declarat un reprezentant Apple.
Dacă ţi-a plăcut ştirea, dă-ne LIKE pe Facebook AICI