"Joci Şi Pierzi Ca Să Ai Noroc în Dragoste" este o campanie unde nu câştigi nici minute, nici SMS-uri, nici sute de MB de trafic de net (de care oricum beneficiezi dacă îşi activezi extraopţiunea), nici maşini extravagante, nici vacanţe tari exotice, nici bilete la concerte, nici biciclete iar lista poate continua la nesfârşit, în 30 de secunde!, arată un comunicat de presă.
"În luna Iubirii am dorit să venim în ajutorul clienţilor noştri într-o manieră neconvenţională, stabilind o abordare nouă în ceea ce priveşte dragostea. Astfel am creat diverse tipuri de jocuri în care cu cât joci mai mult, cu atât pierzi mai mult şi automat îşi creşte exponenţial norocul în dragoste. Într-o perioadă în care toate campaniile conţin mesaje cât mai emoţionale, ne-am dorit să spargem tiparele şi să promovăm beneficiile produsului nostru într-o manieră amuzantă şi inovativă", a declarat Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager, COSMOTE România.
F.A.
"Joci Şi Pierzi Ca Să Ai Noroc în Dragoste" este o campanie unde nu câştigi nici minute, nici SMS-uri, nici sute de MB de trafic de net (de care oricum beneficiezi dacă îşi activezi extraopţiunea), nici maşini extravagante, nici vacanţe tari exotice, nici bilete la concerte, nici biciclete iar lista poate continua la nesfârşit, în 30 de secunde!, arată un comunicat de presă.
"În luna Iubirii am dorit să venim în ajutorul clienţilor noştri într-o manieră neconvenţională, stabilind o abordare nouă în ceea ce priveşte dragostea. Astfel am creat diverse tipuri de jocuri în care cu cât joci mai mult, cu atât pierzi mai mult şi automat îşi creşte exponenţial norocul în dragoste. Într-o perioadă în care toate campaniile conţin mesaje cât mai emoţionale, ne-am dorit să spargem tiparele şi să promovăm beneficiile produsului nostru într-o manieră amuzantă şi inovativă", a declarat Dana Bursuc, Marketing