Lansată ca un rival serios pentru Facebook, reţeaua socială de la Google, Plus, nu reuşeşte să convingă deloc, ba mai mult, pare că utilizatorii sunt din ce în ce mai puţin interesaţi de ea.
Potrivit unui studiu realizat de firma de analiză comScore, utilizatorii Google+ petrec doar 3,3 minute pe lună pe reţeaua socială, scrie cnet.com. În schimb, cei care folosesc Facebook, petrec nu mai puţin de 7,5 ore pe lună pe site.
Partea îngrijorătoare pentru şefii de la Google este faptul că, faţă de luna decembrie, timpul petrecut pe platforma socială este din ce în ce mai mic. La finalul anului, utilizatorii stăteau 4,8 minute online, iar în noiembrie 5,1 minute.
Analiştii spuneau că Google+ ar putea ajunge la 400 de milioane de membri până la finalul lui 2012, dar simpla deţinere a unui cont nu înseamnă nimic dacă utilizatorii nu atrag trafic suplimentar şi timp petrecut pe site.
Un studiu recent scos pe piaţă de Shareaholic a arătat că traficul atras de către Google+ este mai mic decât cel al YouTube, Twitter sau chiar Pinterest, o nouă reţea socială foarte la modă printre internauţi.
Dacă ţi-a plăcut ştirea, dă-ne LIKE pe Facebook AICI