• Haosul rutier din oras apartine in exclusivitate soferilor • Cel putin asa sustin cei de la primarie, care, in ultima vreme, au explicatii pentru aproape orice • Chiar si circulatia infernala din jurul santierelor deschise in intreg orasul e influentata de soferi • Ultimul exemplu: santierul de la Fundatie, unde, de cateva zile, se circula bara la bara • "Nu acea banda este motivul pentru care circulatia dimineata, in rondul de la Fundatie, a fost asa de ingreunata, ci faptul ca lumea s-a orientat foarte nepotrivit in intersectie si e de ajuns sa apara un blocaj undeva. Nefiind un politist in intersectie care sa degajeze rapid, automat blocajul se duce pana in zona Petru Poni. Fiecare locuitor stie pe unde sa se duca pentru a evita zonele de blocaj. A fost o imposibilitate a lor de a se manevra mai bine in intersectie", a sustinut Mihai Chirica, directorul tehnic al primariei
Pe lânga craterele aparute dupa topirea zapezii, soferii ieseni trebuie sa-si tina nervii tari pentru noile obstacole de pe strazi. Santierele din zonele cele mai circulate ale orasului îsi reiau activitatea odata cu incalzirea vremii. Daca sapaturile la pasajul subteran din Piata Mihai Eminescu au avansat deja, municipalitatea incepe si lucrarile sistate in luna noiembrie. Este vorba în special despre santierele de pe strazile Sararie, Palat, Pacurari, Elena Doamna si din Copou, zone care, in curand, vor avea acelasi trafic infernal ca si intersectia din Fundatie.
Probabil, cea mai impracticabila intersectie din Iasi este, în momentul de fata, cea din Piata Mihai Eminescu. Pentru ca au existat numeroase sesizari din partea soferilor nemultumiti de felul în care se circula în zona Fundatie, municipalitatea a hotarât, într-un final, sa atribuie politistilor dirijarea traficului, dar nu inainte sa acuze conducatorii auto pentru ambuteiajele din trafic. "Daca discutam