Noua colecţie de designer a fost primită cu poate prea mult entuziasm de o clientelă preponderent feminină. Sursa: VLAD STĂNESCU
H&M a lansat noua colecţie de designer în magazinul din Complexul Băneasa. Acolo, zona alocată modelelor marca Marni a fost luată cu asalt de clientele dornice să devină posesoarele a cât mai multe piese, fără să ţină cont de preţurile, deşi foarte mici pentru designer, destul de piperate pentru ţara noastră.
Shopping exclusivist
După lansarea Versace, prima colecţie de designer care a ajuns şi în România, cei de la H&M au trezit aproape la fel de mult interes cu piesele Marni, o casă de modă lansată în 1994 de Consuelo Castiglioni.
MULTIMEDIA VIDEO evz.roVezi mai multe Marni, în magazinele H&M, de Ziua Femeii Noua colecţie de designer a fost primită cu poate prea mult entuziasm de o clientelă preponderent feminină.
Poate că nu la fel de impresionantă ca evenimentul din Hollywood, unde vedete ca Drew Barrymore, Milla Jovovich, Jessica Chastain şi Winona Ryder au purtat hainele care stau acum pe umeraşele magazinelor din ţară, lansarea din România, de miercuri seară, numai pe bază de invitaţie, a reunit vedete dornice să fie primele care probează hainele.
Nu au lipsit de la ceea ce reprezentanţii H&M au numit "o experienţă exclusivistă de shopping" Antonia, Jojo, Andreea Berecleanu, Olivia Steer, Andrei Zaharescu, Adrian Sână şi Corina. "Îmi plac foarte mult, în special imprimeurile: sunt foarte vii, foarte vesele, şi cred că o să achiziţionez ceva în seara asta, dacă o să îmi mai rămână", a recunoscut Corina, care a menţionat şi că este un fan al brandului şi are mai multe piese Marni cumpărate din străinătate.
La fel ca la lansarea oficială, joi, la ora 10.00, de Ziua Femeii, cumpărătoarele
s-au înghesuit să prindă hainele preferate din colecţie. Coada s-a format în