O tanara absolventa a doua facultati, cu studii postuniversitare la Londra si experienta corporate in organizare de evenimente, a lansat anul acesta ceainaria Bohemia Tea House incercand sa vina cu ceva nou pe o piata destul de aglomerata – imbinarea elementelor artistice, picturale, cu organizarea de evenimente business.
Daniela Slave are 25 de ani si a absolvit Sociologie si Asistenta Sociala si Limbi si Literaturi straine (traducatori germana-spaniola), ambele la Universitatea Bucuresti. Apoi si-a continuat studiile la Londra, urmand un curs postuniversitar in Event Management, la Fitzwilliam Institute.
Primul ei job a fost in presa – editor la Romanian Global News, agentie de stiri pentru romanii din diaspora.
Ulterior a lucrat la Marriott Hotel Grosvenor Square in Londra, ca Event Coordinator. “Am invatat in acest hotel de 5* atat de multe lucruri practice si eficiente, mai ales ca era tocmai inceputul crizei. Am vazut efectiv cum o companie mamut isi schimba intreaga strategie pentru a se adapta noilor cerinte, extrem de dificile. Ei au dus la rangul de arta zicala «Clientul are intotdeauna dreptate»”, spune Slave.
Ea si-a continuat experienta de organizator de evenimente corporate la agentia Take 1 Events.
“Si aceasta etapa a fost una interesanta si utila, mai ales pentru ca a trebuit sa invat sa ma adaptez la piata romaneasca de Event Management, care este cu totul diferita fata de cea britanica”, spune Daniela Slave.
De ce a decis ea sa investeasca intr-o ceainarie?
Daniela Slave recunoaste faptul ca piata ceainariilor, mai ales in Bucuresti, a devenit in ultimii ani destul de aglomerata, fiind 25-30 de jucatori pe acest segment. “ Din punctul meu de vedere piata este in crestere, la fel ca si cererea. Din ce in ce mai multe persoane isi doresc un loc unde sa se relaxeze, intr-o atmosfera placuta, decenta,