Familiile îndoliate nu vor mai fi nevoite să facă naveta de la Primărie la magazinul de pompe funebre din strada Primăriei şi apoi la cimitirul municipal. Administraţia Domeniului Public (ADP) a dat, luni, în folosinţă Biroul unic pentru serviciile de înmormântare.
Biroul nou înfiinţat, care a preluat de la magazinul de pompe funebre al ADP serviciile de evidenţă, concesionare, reconcesionare a locurilor de înmormântare şi programare a înmormântărilor, funcţionează în cadrul clădirii administrative din cimitirul municipal, scutind astfel orădenii de drumuri inutile.
Începând de luni, după obţinerea certificatului de deces de la Primărie, toate celelalte servicii pot fi obţinute de la biroul unic din cimitir.
"Am ţinut neapărat să scurtez timpul orădenilor care apelează la serviciile noastre şi să-i scutim de drumuri în plus. Mă bucur că, odată cu această investiţie, am reuşit să pun în practică unul dintre obiectivele mele, acela de a veni în sprijinul orădenilor atunci când au cea mai mare nevoie", a declarat directorul Liviu Andrica.
Înfiinţarea Biroului unic pentru înmormântări nu înseamnă şi închiderea magazinului de pompe funebre din strada Primăriei. Acesta va funcţiona în continuare, dar activitatea sa se va limita la comercializarea de sicrie, cruci şi alte obiecte specifice serviciului funerar.
Investiţia făcută de ADP în reabilitarea clădirii sediului administrativ din cimitir, astfel încât să ofere condiţii civilizate de lucru în cadrul biroului unic, s-a ridicat la 60.000 lei.
Familiile îndoliate nu vor mai fi nevoite să facă naveta de la Primărie la magazinul de pompe funebre din strada Primăriei şi apoi la cimitirul municipal. Administraţia Domeniului Public (ADP) a dat, luni, în folosinţă Biroul unic pentru serviciile de înmormântare.
Biroul nou înfiinţat, care a preluat de la magazinul de pompe funebre al ADP se