Producătorul William Orbit a declarat, pe Facebook, că motivul pentru care cel mai recent album al Madonnei nu s-a vândut conform aşteptărilor este că piesele bune au ajuns la Chris Brown. Sursa: Dolce&Gabbana
Orbit a explicat că albumul cântăreţei a fost afectat şi de lipsa de timp din cauza angajamentelor pe care trebuia să le onoreze Madonna. "Eram foarte presaţi de timp din cauza… anumitor angajamente importante, ce ocupau timpul deja limitat al artistei, printre care reclame la parfumuri, concursuri de modă pentru adolescente şi alte obligaţii", a scris producătorul.
Cât despre piese, William Orbit a declarat că acestea erau menite să devină clasice. "Aveam cântece care îţi tăiau respiraţia, veţi auzi o parte din ele pe albumul lui Chris Brown, pe noul album incredibil al lui Kreayshawn, pe al meu şi, mai nou, pe cel al lui Strange Cargo. Multe dintre ele, cred, erau destinate să devină clasice. Spuneţi-mi dacă va fi aşa în câteva luni", a comentat producătorul.
Orbit a recunoscut că, deşi s-au depus eforturi ca "MDNA" să devină "cel mai bun material discografic al anului", nu s-a reuşit. După câteva zile, Orbit şi-a retras declaraţiile, motivând că nu ar fi trebui să îşi facă părerile publice şi că nu este correct faţă de Madonna.
Lansat în aprilie, albumul "MDNA" s-a vândut în 359.000 de copii, în prima săptămână, însă experţii spun că cifra reprezintă şi CD-uri primite împreună cu bilete la concertele Madonnei. Potrivit revistei Forbes, vânzările au scăzut cu 86% în cea de-a doua săptămână.
Viitorul album al lui Chris Brown, "Fortune", este programat să se lanseze pe 3 iulie, în SUA.
Sursa: Daily Mail