Autoturismul de oraș Citroen C1 a fost relansat în România după faceliftul primit în primăvară. Micul model francez concurează cu Volkswagen up!, Kia Picanto, Hyundai i10 sau Toyota Aygo. Citroen C1
Noua versiune, cu facelift, a micului model francez a ajuns în România
Sursa: CITROEN
Citroen a relansat astăzi în România modelul de oraș C1.
Autoturismul de nici 3,5 metri lungime este comercializat în două versiuni, cu trei sau cu cinci uși, la prețuri (de listă) cuprinse între 8.800 și 10.660 de euro cu TVA inclusă
Cea mai accesibilă este varianta C1 (3 uși) 1.0 - 68 CP Attraction. Cea mai scumpă: C1 (5 uși, cutie de viteze pilotată) 1.0 - 68 CP Seduction.
Fără aer condiționat în echiparea de bază
Din păcate, pentru că tocmai a început vara, aerul condiționat lipsește dintre dotările ambelor versiuni, fiind oferit exclusiv ca dotare opțională.
C1 cu facelift este primul autoturism Citroen alimentat cu benzină care emite sub 100 de grame de dioxid de carbon pe kilometru (99 g/km - mai exact).
Potrivit datelor oficiale, mașina franceză are un consum mixt (urban-extraurban) de 4,3 l/100 km.
”Văr” cu Toyota Aygo, rival cu Volkswagen up!
Citroen C1 este un autoturism dezvoltat pe aceeași platformă cu modelele Peugeot 107 și Toyota Aygo.
Din aceeași categorie de automobile mai fac parte: Volkswagen up!, Kia Picanto, Hyundai i10, Renault Twingo și Suzuki Alto (între altele).
Volkswagen up!, o mașină mai mare (cu zece centimetri, 3,54 metri lungime), mai nouă (C1 a fost lansat inițial în 2005), ”mai germană” - un detaliu pe care destui șoferi români îl privesc cu atenție -, are un preț de listă minim inferior lui C1: 8.327 de euro cu TVA inclusă.