O investitie mica reuseste sa aduca profituri nesperate pe termen lung micilor afaceristi de mobila din Iasi. O cheltuiala de peste o mie de euro a reusit sa scoata din impas numeroase magazine de mobila si sa le duca pe culmile succesului. Pe timp de criza si nu numai, realizarea unui simplu site de prezentare a magazinului a atras numerosi clienti si alte beneficii nesperate. Comenzile au inceput sa curga, iar business-ul sa infloreasca. Livrarile au luat calea strainatatii dupa ce au epuizat teritoriul national.
Treptat, comenzile au inceput sa fie tot mai mari si mai numeroase. De la o simpla comanda de canapea, s-a ajuns la mobilarea de case in intregime, pensiuni, cafenele, baruri. De regula, aceste platforme online ofera, pe langa multitudinea de sortimente, si diferite idei de amenajare a spatiului interior. Clientii pot beneficia si de consultanta gratuita in materie de design. Ei se pot documenta inainte de a pasi pragul magazinelor si se prezinta cu o idee bine conturata despre ce doresc sa achizitioneze. Astfel, cataloagele tipizate au cedat locul platformelor prietenoase pentru vanzare directa.
"Am deschis site-ul in noiembrie 2011 si am apelat la o firma specializata. Costurile pentru site s-au ridicat la 1.000 de euro. Acum avem comenzi din SUA, Franta, Italia, Spania, si de la romanii care locuiesc in strainatate. Initial, nu am dat mare importanta acestui aspect, dar s-a meritat din plin, marea majoritate a clientilor vin in urma vizualizarii site-ului. Site-ul este mana mea dreapta! Zilnic, site-ul inregistreaza un trafic de peste o suta de persoane, atat din tara, cat si din strainatate. Cu toate acestea, 70 la suta din produsele noastre pleaca la clientii din Iasi si in toata zona Moldovei", a declarat Simona Grigoriu, administrator al unui magazin de mobila.
Constienti de impactul publicitatii online, dar si s