Vânzările H&M în România au crescut de aproape trei ori în primul semestru fiscal încheiat la 31 mai, de la 103 milioane coroane suedeze (11,6 milioane euro) în urmă cu un an la 288 milioane coroane (32,6 milioane euro), potrivit datelor publicate miercuri de retailerul suedez de îmbrăcăminte.
În trimestrul al doilea, vânzările au urcat cu 56%, la 161 milioane de coroane suedeze (18,2 milioane euro).
H&P a deschis patru noi magazine în România, în trimestrul al doilea, numărul total al acestora ajungând la 15.
Retailerul suedez are şase magazine în Bucureşti şi câte unul în Braşov, Cluj, Timişoara, Oradea, Constanţa, Arad, Craiova, Iaşi şi Suceava. H&M a deschis cel de-al 15-lea magazin din România în luna iunie, în centrul comercial Iulius Mall din Suceava.
Compania H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondată în Suedia 1947 şi este listată la NASDAQ OMX Stockholm. Grupul H&M are peste 2.300 de magazine în 40 de pieţe, inclusiv magazine deschise în sistem de franciză.
La nivel de grup, vânzările excluzând TVA au urcat cu 14%, la 59,49 miliarde coroane (6,7 miliarde euro). Profitul după taxe a avansat cu 15,7%, la 7,95 miliarde coroane suedeze (900 milioane euro).
H&M a reiterat miercuri că intenţionează ca în actualul an fiscal care se va încheia în noiembrie intenţionează să deschidă 275 de magazine, cele mai multe în China, Statele Unite şi Marea Britanie. Retailerul mai vede oportunităţi în Germania, Franţa şi Italia.
Vânzările H&M în România au crescut de aproape trei ori în primul semestru fiscal încheiat la 31 mai, de la 103 milioane coroane suedeze (11,6 milioane euro) în urmă cu un an la 288 milioane coroane (32,6 milioane euro), potrivit datelor publicate miercuri de retailerul suedez de îmbrăcăminte.
În trimestrul al doilea, vânzările au urcat cu 56%, la 161 milioane de coroane suedeze (18,2 milioane euro). @N_P