Romania si Bulgaria risca amenzi usturatoare de la Uniunea Europeana, in cazul in care nu deschid linia de navigatie Silistra-Calarasi.
Portul Silistra-Calarasi a fost construit cu zeci de milioane de euro din fonduri europene, iar la ora actuala nu este functional, scrie Novinite.
Potrivit Televiziunii Nationale din Bulgaria (BNT) portul Silistra-Calarasi este inchis pentru al treilea an consecutiv, din cauza unor neintelegeri legate de concesiunile de terenuri de ambele maluri ale Dunarii.
Contractul de concesiune pentru terminalul de nave, care fusese semnat pe o perioada de 35 de ani, a fost anulat de Consiliul de Ministri de la Sofia, in mai 2012, din cauza neindeplinirii obligatiilor contractuale de catre Danube Industrial Park AD.
La inceputul lui iunie, complexul portuar a fost transferat in proprietatea Districtului Silistra, condus de guvernatorul Nikolai Dimov.
Romania si Bulgaria risca amenzi usturatoare de la Uniunea Europeana, in cazul in care nu deschid linia de navigatie Silistra-Calarasi.
Portul Silistra-Calarasi a fost construit cu zeci de milioane de euro din fonduri europene, iar la ora actuala nu este functional, scrie Novinite.
Potrivit Televiziunii Nationale din Bulgaria (BNT) portul Silistra-Calarasi este inchis pentru al treilea an consecutiv, din cauza unor neintelegeri legate de concesiunile de terenuri de ambele maluri ale Dunarii.
Contractul de concesiune pentru terminalul de nave, care fusese semnat pe o perioada de 35 de ani, a fost anulat de Consiliul de Ministri de la Sofia, in mai 2012, din cauza neindeplinirii obligatiilor contractuale de catre Danube Industrial Park AD.
La inceputul lui iunie, complexul portuar a fost transferat in proprietatea Districtului Silistra, condus de guvernatorul Nikolai Dimov.
@N_