Companii importante din Orientul Mijlociu şi Asia sunt interesate de privatizarea TAROM, a declarat, astăzi, Septimiu Buzaşu, secretar de stat la Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI), la discuţiile cu reprezentanţii misiunii Fondului Monetar International (FMI), conform surselor de presă.
"Privatizarea CFR Marfă şi TAROM se va face, la fel şi managementul privat. Termenele au fost amânate pentru că dorim să facem privatizarea, nu oricum, ci la cel mai bun preţ. De exemplu, pentru privatizarea TAROM suntem într-o perioadă de vacanţa, e şi Ramadanul, avem solicitări şi din Asia, din ţări arabe, aşa că am fost sfătuiţi de consultant să amânăm o lună de zile ieşirea pe piaţă, iar FMI a fost de acord", a explicat oficialul MTI.
Acesta a spus ca ministerul este decis să privatizeze CFR Marfă în acest an, dar şi să extindă calendarul de listare pe bursă, de la trei la zece companii din subordinea MTI.
"CFR Marfă se va privatiza chiar dacă suma nu va fi prea mare. Asta pentru că privatizarea CFR este un subiect de câţiva ani. Dacă tot amânăm, preţul scade. Acum trei ani, probabil că privatizarea CFR Marfă ne aducea mai mulţi bani. În septembrie o să avem în loc de două - trei companii, cât a fost lista iniţială de listare, zece din marile companii din transporturi pe bursă", a precizat oficialul.
F. A. Companii importante din Orientul Mijlociu şi Asia sunt interesate de privatizarea TAROM, a declarat, astăzi, Septimiu Buzaşu, secretar de stat la Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI), la discuţiile cu reprezentanţii misiunii Fondului Monetar International (FMI), conform surselor de presă.
"Privatizarea CFR Marfă şi TAROM se va face, la fel şi managementul privat. Termenele au fost amânate pentru că dorim să facem privatizarea, nu oricum, ci la cel mai bun preţ. De exemplu, pentru privatizarea TAROM suntem într-o perio