Şapte asocieri de firme şi trei companii sunt interesate de proiectarea şi construcţia Lotului 2 din Autostrada Timişoara - Lugoj în timp ce alte nouă asocieri şi patru companii vor să construiască un sector al Autostrăzii Transilvania. Sursa: MIHAI ȘOICA
Potrivit unui comunicat al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) pentru lotul 2 al sectorului de autostradă Timișoara – Lugoj au depus oferte: Asocierea Selina SRL - Doprastav as - Sodi Constructii SRL, Asocierea Tirrena Scavi SpA - Societa Italiana per Condotte d'Acqua SpA, Asocierea Max Boegl România SRL - Max Bogl Bau GmbH & Co. Kg - Astaldi SpA - Tancrad SRL, Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA - Pizzarotti SA - Shapir Structures 1991 Ltd, Asocierea Teloxim Con SRL - Comsa SA - Aldesa Construcciones SA - Vamibero Holding SA - Arcadis Eurometudes SA, FCC Construccion SA, JV Strabag SRL - Straco Grup SRL, Asocierea Constructora San Jose SA - Sevicon Obras e Infraestructuras SL, Copisa Constructora Pirenaica SA şi Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL.
Comisia Europeană a aprobat, recent, finanţarea nerambursabilă din Fondul de Coeziune al Uniunii Europene pentru proiectul ”Construcţia autostrăzii Timişoara - Lugoj şi variantei de ocolire a oraşului Timişoara la standard de autostradă”. Valoarea totală eligibilă a cererii de finanţare este de 248,147 milioane de euro, din care co-finanţarea de la Uniunea Europeană prin contribuţia nerambursabilă din Fondul de Coeziune este de 210,925 milioane de euro, iar 37,222 milioane de euro reprezintă contribuţia de la bugetul de stat.
12 oferte pentru 9 km de autostradă
Lotul 1 este deja aproape de finalizare, constructorul UMB Spedition avansând ca termen sfârșitul lunii august, în condițiile în care termenul oficial de finalizare era anul viitor.
Pentru sectorul 3A al Autostrăzii