Suma pe care o va încasa FRF din parteneriat va fi aproape la jumătate faţă de cea din contractul anterior, cu Ursus, reziliat unilateral în 2011. Brandul ”Timişoreana” ar urma să se regăsească de azi pe treningurile reprezentativei, care, la prînz, începe pregătirea primului meci din campania pentru CM 2014, contra Estoniei, vineri.
Echipa naţională se vinde tot mai greu şi tot mai ieftin! "Tricolorii" se reunesc azi pentru prima partidă din preliminariile CM 2014, contra Estoniei (7 septembrie, Tallin, ora 21:00), moment care coincide cu lansarea noului sponsor principal al "naţionalei". Surse federale susţin că e vorba despre "Timişoreana", brandul de bere care, din 2006, şi-a asociat numele şi cu Cupa României.
Fără sponsor de un an!
De aproape un an, reprezentativa nu mai avea inscripţionat pe echipament numele nici unui partener comercial! Iar asta se întîmpla după ce, la sfîrşitul anului trecut, cei de la Ursus au reziliat unilateral contractul cu federaţia.
"Din cauza tărăboiului dintre DNA şi FRF, unul dintre sponsorii importanţi ne-a notificat că renunţă la colaborare. Astfel, vom pierde anual aproape 500.000 de euro", explica la momentul respectiv preşedintele Mircea Sandu.
Şapte parteneri pierduţi în 2 ani
Angajamentul cu Ursus era de 1,5 milioane de euro pe an, cel mai mare din istoria FRF. Iar dispariţia lui a fost doar vîrful aisbergului în ce priveşte colapsul financiar al federaţiei. Din 2010 şi pînă în prezent, federaţia a pierdut absolut toţi partenerii, care n-au mai dorit să-şi asocieze imaginea cu scandalurile fără sfîrşit din fotbalul românesc. Gillette, Vodafone, Bigotti, Cesarom, Carrefour, Dacia şi Reifeissen au ieşit pe rînd din poveste, trimiţînd federaţia pe un deficit de 5 milioane de euro în 2011!
"Posibil bonus de 200.000 de euro la calificare"
Ce va aduce înapoi în bugetul FRF contractul