Un fermier din China a gasit o strategie de marketing stralucita prin care sa-si rotunjeasca veniturile, pe de o parte, si sa promoveze Budismul, pe de alta parte.
Un fermier chinez vinde pere în formă de Buddha. Nu este vorba despre vreo minune petrecută pe plantaţiile sale, ci de rezultatul a şase ani de muncă. Acum, fermierul are 10.000 de astfel de fructe şi urmează să le exporte în Marea Britanie.
Hao Xianzhang a lucrat timp de şase ani la perfecţionarea roadelor, îngrijind cu atenţie fiecare fruct care creştea în mulajul său individual. Dar acum poate spune în sfârşit că a meritat.
Citeste mai mult pe RTV.NET
Un fermier din China a gasit o strategie de marketing stralucita prin care sa-si rotunjeasca veniturile, pe de o parte, si sa promoveze Budismul, pe de alta parte.
Un fermier chinez vinde pere în formă de Buddha. Nu este vorba despre vreo minune petrecută pe plantaţiile sale, ci de rezultatul a şase ani de muncă. Acum, fermierul are 10.000 de astfel de fructe şi urmează să le exporte în Marea Britanie.
Hao Xianzhang a lucrat timp de şase ani la perfecţionarea roadelor, îngrijind cu atenţie fiecare fruct care creştea în mulajul său individual. Dar acum poate spune în sfârşit că a meritat.
Citeste mai mult pe RTV.NET