Cel mai recent studiu Ernst & Young, "Opportunity and optimism: How CEOs are embracing digital growth", arată că aproximativ jumătate dintre directorii executivi intervievaţi consideră că media digitală va genera o creştere a veniturilor globale şi a marjelor cu cel puţin 10% în următorii trei ani, conform unui comunicat de presă.
Rezultatele raportului se bazează pe un sondaj realizat cu 34 de directori executivi din companii globale de media şi de divertisment, cu venituri anuale de peste 300 de miliarde de USD.
"Directorii executivi sunt ferm convinşi de rolul important pe care îl va juca digitalul în viitorul companiilor lor. Se înregistrează un optimism crescut în rândul liderilor din industrie faţă de acum câţiva ani, când potenţialul digitalului era privit cu oarecare neîncredere. Toţi directorii executivi cu care am discutat acum consideră digitalul cel mai important factor care poate genera un impact considerabil asupra procesului de creştere, atât a veniturilor cât şi a marjelor ", a declarat John Nendick, Global Media & Entertainment Leader al Ernst & Young.
F.A. Cel mai recent studiu Ernst & Young, "Opportunity and optimism: How CEOs are embracing digital growth", arată că aproximativ jumătate dintre directorii executivi intervievaţi consideră că media digitală va genera o creştere a veniturilor globale şi a marjelor cu cel puţin 10% în următorii trei ani, conform unui comunicat de presă.
Rezultatele raportului se bazează pe un sondaj realizat cu 34 de directori executivi din companii globale de media şi de divertisment, cu venituri anuale de peste 300 de miliarde de USD.
"Directorii executivi sunt ferm convinşi de rolul important pe care îl va juca digitalul în viitorul companiilor lor. Se înregistrează un optimism crescut în rândul liderilor din industrie faţă de acum câţiva ani, când potenţialul digitalului era privit cu