Televizoarele Social TV ştigă tot mai mult teren în preferinţele românilor şi într-un an se va ajunge ca 3 din 10 aparate cumpărate să facă parte din această categorie, anunţă un comunicat de presă al Flanco.
Potrivit unui studiu al retailer-ului electroIT, social TV-urile vor deveni în următorii 5 ani principalul tip de televizoare achiziţionate de români. Conform portretului realizat de către reprezentanţii companiei, cumpărătorul român petrece peste 4 ore zilnic în fața televizorului, dar este, în acelaşi timp, și pasionat de prezența în rețelele sociale, alocând în medie, peste 4 ore navigării pe internet.
"Consumul de televiziune face parte din viaţa românilor, însă, în prezent, stilul de viaţă modern impune schimbări şi în acest obicei. La fel ca în alte medii, precum cel online, interacțiunea și feedback-ul utilizatorului devin din ce în ce mai importante, astfel încât producătorii concep tehnologii cât mai apropiate de nevoile consumatorilor. Estimăm ca într-un an, 3 din 10 televizoare vândute în Flanco să fie televizoare "sociale", iar în următorii 5 ani, acest segment să devină unul dintre cele mai căutate tipuri de produse în reţeaua noastră", declară Cătălin Marin, Product Management Director Flanco.
Preţurile devin din ce în ce mai mici pentru aceste tipuri de televizoare, preţul mediu pentru un social TV fiind de 2.200 de lei.
F. A. Televizoarele Social TV ştigă tot mai mult teren în preferinţele românilor şi într-un an se va ajunge ca 3 din 10 aparate cumpărate să facă parte din această categorie, anunţă un comunicat de presă al Flanco.
Potrivit unui studiu al retailer-ului electroIT, social TV-urile vor deveni în următorii 5 ani principalul tip de televizoare achiziţionate de români. Conform portretului realizat de către reprezentanţii companiei, cumpărătorul român petrece peste 4 ore zilnic în fața televizorului, dar