Clienţii Băncii Comerciale Române (BCR) din categoria microîntreprinderilor au efectuat, în primele opt luni ale acestui an, tranzacţii prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR în valoare de peste 50 milioane lei, conform unui comunicat de presă trimis redacţiei.
"Serviciul Alo 24 Banking BCR înregistrează în continuare o creştere în utilizare în rândul clienţilor de tip microîntreprinderi, volumul tranzacţionat fiind de două ori mai mare decât cel înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut. Microîntreprinderile pot efectua prin telefon o gamă largă de operaţiuni care să îi susţină în afaceri. Astfel, clienţii beneficiază de confort şi fac economie de timp efectuând operaţiuni bancare în timp real, fără a fi necesară deplasarea la bancă", a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail, BCR.
F.A. Clienţii Băncii Comerciale Române (BCR) din categoria microîntreprinderilor au efectuat, în primele opt luni ale acestui an, tranzacţii prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR în valoare de peste 50 milioane lei, conform unui comunicat de presă trimis redacţiei.
"Serviciul Alo 24 Banking BCR înregistrează în continuare o creştere în utilizare în rândul clienţilor de tip microîntreprinderi, volumul tranzacţionat fiind de două ori mai mare decât cel înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut. Microîntreprinderile pot efectua prin telefon o gamă largă de operaţiuni care să îi susţină în afaceri. Astfel, clienţii beneficiază de confort şi fac economie de timp efectuând operaţiuni bancare în timp real, fără a fi necesară deplasarea la bancă", a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail, BCR.
F.A.