RCS&RDS, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, are peste trei milioane de clienţi pentru serviciile TV, a declarat luni într-o conferinţă de presă Bogdan Chiriţoiu – manager al unor proiecte media derulate de companie.
“În prezent, RCS&RDS are o platformă cu peste trei milioane de abonaţi (pentru serviciile TV – n.red.)”, a spus Chiriţoiu.
Luând în calcul seria de achiziţii făcute de RCS&RDS în ultimii ani, pe piaţă se estima deja că operatorul avea peste trei milioane de clienţi pe serviciile TV, însă compania nu confirmase aceste date.
RCS&RDS nu a mai comunicat oficial numărul de clienţi pentru serviciile TV de la sfârşitul anului 2009, când avea 2,7 milioane de abonaţi – 1,6 milioane pe cablu TV şi 1,1 milioane pe satelit.
Mai mult pe Ziarul Financiar
RCS&RDS, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, are peste trei milioane de clienţi pentru serviciile TV, a declarat luni într-o conferinţă de presă Bogdan Chiriţoiu – manager al unor proiecte media derulate de companie.
“În prezent, RCS&RDS are o platformă cu peste trei milioane de abonaţi (pentru serviciile TV – n.red.)”, a spus Chiriţoiu.
Luând în calcul seria de achiziţii făcute de RCS&RDS în ultimii ani, pe piaţă se estima deja că operatorul avea peste trei milioane de clienţi pe serviciile TV, însă compania nu confirmase aceste date.
RCS&RDS nu a mai comunicat oficial numărul de clienţi pentru serviciile TV de la sfârşitul anului 2009, când avea 2,7 milioane de abonaţi – 1,6 milioane pe cablu TV şi 1,1 milioane pe satelit.
Mai mult pe Ziarul Financiar