Publicitatea pe banii statului se pare că este pe placul mogulilor de presă. După ce Dan Diaconescu și-a făcut reclamă în valoare de 256 de milioane de euro pe gratis în urma scandalului creat în jurul privatizării Oltchim, a ieșit la iveală un contract din care reiese că Oltchim a cumpărat cu 100.000 de euro publicitate la trustul Intact în 2009, an în care combinatul avea pierderi mari.
În decembrie 2009, trustul condus de Dan Voiculescu a semnat un contract de publicitate de peste 100.000 de euro cu Oltchim, care avea, pe anul respectiv, pierderi de 210 milioane lei, reiese din documentul obținut și prezentat de Robert Turcescu, realizatorul emisiunii "Sub semnul întrebării", de pe B1TV.
Este vorba de un contract de prestări servicii din decembrie 2009 - Oltchim avea, pe anul respectiv, pierderi de 210 milioane lei - între SC Media Casa Press SRL, reprezentată de Gabriela Vrânceanu Firea (în calitatea de prestator) și Oltchim (în calitate de beneficiar), potrvit B1TV.
Obicetul contractului era prestarea de servicii de publicitate și PR în cadrul emisiunilor prestatorului (publicații din presa scrisă și TV ale trustului Intact). Contractul implica machete publicitare, interviuri și reportaje. Valoarea totală a contractului 100.000 de euro. Plata se făcea cu un avans, plus plăți lunare.
Potrvit documentului, dacă până la data încheierii contractului beneficiarul nu a comendat toate serviciile, beneficiarul are totuși obligația de a le plăti. De asemenea, pe perioada derulării contractului, prestatorul era obligat să nu încheie contracte comerciale cu acționari minoritari ai Oltchim (printre care și PCC) care "desfășoară acțiuni ostile la adresa beneficiarului" și să nu susțină, prin serviciile sale, poziția respectivei părți.
În cadrul SC Media Casa Press SRL îi are printre administratori persoane fizice pe cele două fiice ale lui Dan Vo