Înfrîngerea cu 1-4 poate fi pusă şi pe hotărîrile arbitrului scoţian. "Nu vreau să comentez", a răbufnit Piţurcă, în vreme ce Van Gaal a admis: "Martins Indi spune că doar şi-a folosit corpul în faţa lui Popa, dar cred că a fost mai mult de-atît".
"Centralul" Thomson a avut o prestaţie slabă, iar deciziile sale au fost cel puţin discutabile: prima fază importantă pe care a judecat-o greşit scoţianul s-a consumat în prelungirile primei reprize, cînd la un duel întreTamaş şi Narsingh a dictat "11 metri" pentru Olanda. În acel duel, jucătorii s-au ţinut reciproc, iar arbitrul putea lăsa jocul să continue. Nu doar a dat penalty, ci şi cartonaş galben pentru Tamaş!
La unii mumă, la alţii ciumă
La o fază asemănătoare, în minutul 81, stelistul Adi Popa a pătruns în careul olandezilor, pe partea dreaptă, l-a driblat pe Indi, iar batavul l-a tras clar de tricou şi l-a trîntit la pămînt pe român. Arbitrul a lăsat jocul să continue şi i-a făcut semn mijlocaşului "tricolor" să se ridice! Comparînd cele două faze, intrarea asupra lui Adi Popa a fost mult mai clară, însă penalty-ul s-a acordat la intrarea lui Tamaş, din prima parte. Românii au acuzat arbitrajul, aceştia susţinînd la unison că la scorul de 1-2 la pauză, repriza secundă putea fi abordată mult mai lejer.
A fost haotic tot meciul!
Scoţianul a mai avut un moment în care a lăsat pe toată lumea cu gura căscată: la o intrare a lui Tamaş asupra lui Lens, în minutul 83, "centralul" a lăsat impresia că l-a eliminat pe român iar apărătorul s-a îndreptat către cabine. Arbitrul a schimbat decizia şi i-a arătat "galben" olandezului Lens, într-un cor de proteste al batavilor!
Românii ar fi luat arbitrul de gît!
Antrenorul secund al echipei naţionale, Eugen Neagoe, şi directorul sportiv al FRF, Ovidiu Costeşin, au răbufnit la adresa arbitrajului. Cei doi l-ar fi luat de gît pe arbitrul de re