Maria Popescu, manager de comunicare şi public relations al Kanal D, a primit, la Gala „Oameni pentru oameni”, premiul de excelenţă în mobilizarea unei instituţii media într-o campanie socială. Proiectul pe care l-au susţinut, „Un apel pierdut, o copilărie pierdută”, se bucură de un succes enorm. Maria Popescu, manager de comunicare şi public relations al Kanal D, a primit, la Gala „Oameni pentru oameni”, premiul de excelenţă în mobilizarea unei instituţii media într-o campanie socială. Proiectul pe care l-au susţinut, „Un apel pierdut, o copilărie pierdută”, se bucură de un succes enorm.
Peste un milion opt sute de mii de apeluri s-au dat până acum la numărul 116.111, cunoscut la nivel european ca „Telefonul Copilului”. Acest centru de informare şi consiliere în domeniul protecţiei drepturilor copilului, singurul existent la nivel naţional,este susţinut mediatic, de anul trecut, de Kanal D, sub umbrela proiectului „Un apel pierdut, o copilărie pierdută”.
Maria Popescu, manager de comunicare al televiziunii, spune că postul TV a luat decizia de a organiza această campanie pentru a le mulţumi telespectatorilor din ce în ce mai mulţi care le-au fost alături, în doar câţiva ani, să ajungă pe locul al treilea în topul televiziunilor din Romania: „Peste 10% din populaţia care se uită la televizor urmăreşte Kanal D. Era datoria noastră să dăm ceva înapoi comunităţii, iar investiţia în copii este prioritară”.
La Telefonul Copilului răspund specialişti, psihologi şi asistenţi sociali, care pot oferi ajutor copiilor dar şi părinţilor, în probleme de drepturile copiilor. „Noi am identificat câteva mari probleme cu care copiii se confruntă: suicidul, agresiunea, abuzul, exploatarea prin muncă, probleme sentimentale sau abuz pe internet. E confortabil să ştii că există un serviciu telefonic unde copilul tau poate cere sfatul unui specialist”, mai spune Maria Popes